13 grudnia 2013

...ludzi

Przeraża mnie to, ale ludzie naprawdę cenią sobie nasze studia, odpowiadają na debilne pytania prowadzących, przygotowują się na zajęcia i przychodzą na nie z radością. Trzeba być albo wielkim debilem, żeby ten cały coaching kupić w takiej postaci w jakiej nam go przedstawiają, albo tak chcieć to w życiu robić, że aż sobie wmawiać, że to ma sens. Jestem okropna, zajmuję miejsce takim naiwniakom..

Ludzie naprawdę chodzą na Bal Pedagoga. Nie wiem dlaczego mnie to dziwi, ale dziwi. Nie podobała mi się studniówka, to nie będę czymś takim się zadręczała.

I są tacy ludzie, co to sobie wkręcają 1/3 swoich włosów w szczotkę i muszą je obciąć;]

1 komentarz:

  1. a miałam Ci powiedzieć w czwartek, że po włosach praktycznie nie widać, ale mi wyleciało z głowy (:

    OdpowiedzUsuń