31 października 2016

...tv XXI wieku

Ponad 7 lat nie mam telewizora. I dobrze mi z tym. Jedynie czego mi brakuje to reklam. Korzystając z wolnego czasu w domu rodziców przyjrzałam się dzisiejszej telewizji. Zauważam ewidentny zwrot ku programom, które ukazują życie codzienne. Okazuje się, że sporym zainteresowaniem cieszy się wiejskie życie. I tak można obejrzeć  jak rolnicy szukają żony, program o boskich wiejskich bezrobotnych chlopakach alkoholikach do wzięcia albo o damach i wieśniaczkach zamieniających się mieszkaniem. Dla tych co gustują w innych klimatach telewizja proponuje programy o obrzydliwie bogatych. I w tym temacie można obejrzeć jak inni kupują domy z widokiem na własną wyspę, życie bogatych żon piłkarzy, suknie ślubne za miliony oraz botoksy na botoksie. Do tego kilka seriali o życiu w stolicy, programy kulinarne, mam talenty, idole i xfactory. A wisienką na torcie są Wiadomości. Cóż za strata życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz